اقتصاد

Gate Ventures با مرکز بلاک چین ابوظبی برای سرمایه 100 میلیون دلاری Web3 شریک می شود

Gate Ventures با مرکز بلاک چین ابوظبی برای سرمایه 100 میلیون دلاری Web3 شریک می شود

Gate Ventures، بازوی سرمایه گذاری خطرپذیر صرافی Gate.io، طبق بیانیه ای که با CryptoSlate به اشتراک گذاشته شده است، با مرکز بلاک چین ابوظبی برای راه اندازی Falcon Gate، یک صندوق نوآوری 100 میلیون دلاری Web3 همکاری کرده است.

هدف این صندوق حمایت از بخش جهانی Web3 با تمرکز بر گسترش، تأثیر اقتصادی و تعهدات قانونی است.

Falcon Gate

Falcon Gate با هدف حمایت از پتانسیل های بالا است. پروژه‌هایی در خاورمیانه، آسیا، ایالات متحده و سایر مناطق با هدف تقویت رشد اکوسیستم جهانی Web3 و تقویت توسعه اقتصادی در این بخش.

به‌علاوه، Falcon Gate با تنظیم‌کننده‌های بین‌المللی برای ایجاد همکاری خواهد کرد. چارچوب‌هایی که ضمن محافظت از کاربران، نوآوری را تشویق می‌کنند.

به‌علاوه، این ابتکار از منابع هر دو طرف برای پیشبرد نوآوری بلاک‌چین استفاده می‌کند. این شامل توسعه راه‌حل‌های بلاک چین، حمایت از آموزش و پژوهش، و تقویت همکاری‌های فرامرزی می‌شود.

مرکز بلاک چین تاکید کرد که این مشارکت با ماموریت خود برای حمایت از پروژه‌های بلاک چین با پتانسیل بالا هماهنگ است. با توجه به بیانیه مدیر عامل:

“Gate Ventures تعهد ما به تقویت فناوری های پیشرفته را به اشتراک می گذارد، و با شبکه جهانی و بینش خود، ما مطمئن هستیم که این همکاری تسریع خواهد شد. پذیرش و تأثیر نوآوری‌های بلاک چین، هم در امارات و هم در سطح بین‌المللی.

کوین یانگ، شریک مدیر شرکت گیت ونچرز، این مشارکت را سرمایه‌گذاری در آینده دیجیتال توصیف کرد. او خاطرنشان کرد که با ماموریت Gate Ventures برای پیشبرد نوآوری جهانی بلاک چین همسو است.

Pro-crypto

این سرمایه گذاری از جاه طلبی امارات متحده عربی برای رهبری در اقتصاد دیجیتال پشتیبانی می کند و نقش آن را به عنوان تقویت می کند. مرکزی برای نوآوری بلاک چین. در سال‌های اخیر، امارات متحده عربی به یک مقصد ترجیحی برای سرمایه گذاران رگولاتوری برای شرکت های پشتیبان رمزارز و شرکت های پشتیبان ارزهای دیجیتال مشاهده کنید در این ماه، ریپل برنامه های را برای ترویج پذیرش بلاک چین در خاورمیانه با همکاری مرکز نوآوری مرکز مالی بین المللی دبی (DIFC) اعلام کرد.

اخیراً، دادگاه دبی رأی داد مبنی بر پرداخت کریپتو برای حقوق تحت استخدام قراردادها از نظر قانونی معتبر هستند و یک گام مهم رو به جلو در رویکرد دوستدار رمزنگاری منطقه است.

در این مقاله ذکر شد

مطالب تحلیلی منتشرشده در مجله خالق صرفاً جنبهٔ آموزشی و ارائهٔ اطلاعات دارد و به هیچ‌ عنوان توصیه سرمایه‌گذاری و سیگنال خرید و فروش نیست. سرمایه‌گذاری در بازار ارزهای دیجیتال با ریسک بالایی همراه است و کاربر موظف است قبل از هرگونه سرمایه‌گذاری، مطالعه و تحلیل شخصی خود در رابطه با دارایی موردنظر را انجام دهد.

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا